FEATUREDΠΑΙΔΕΙΑΠΟΛΙΤΙΚΗΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Το ΜέΡΑ25 στηρίζει το αίτημα για δημιουργία κλάδου Ναυτιλιακών Σπουδών στο ΕΠΑΛ Σύμης

Το  αίτημα  των κατοίκων και φορέων της Σύμης  για δημιουργία κλάδου Ναυτιλιακών Σπουδών στο ΕΠΑΛ του νησιού, στηρίζει με παρέμβαση του στη Βουλή το ΜέΡΑ 25.  Για το λόγο αυτό κατατέθηκε και σχετική ερώτηση από την Βουλευτή κ. Φωτεινή  Μπακαδήμα.

«Ως ΜέΡΑ25 επιδιώκουμε να έχουμε Υγιή, βιώσιμα και αυτάρκη νησιά 365 μέρες τον χρόνο!Νησιώτες – ενεργοί πολίτες 365 μέρες τον χρόνο,η κοινοβουλευτική μας ομάδα στηρίζει κάθε πρόταση νησιωτών και φορέων που συμβάλλουν στην ανάπτυξη των νησιών μας», επισημαίνεται από το ΜέΡΑ 25.

Η σχετική ερώτηση προς τους υπουργούς. Ναυτιλίας  και Παιδείας είναι το ακόλουθο:

Κάτοικοι και φορείς της Σύμης προβάλλουν το αίτημα για δημιουργία κλάδου Ναυτιλιακών Σπουδών στο ΕΠΑΛ του νησιού, γεγονός που θα λειτουργούσε θετικά καθώς η Σύμη είναι ένα νησί που προσφέρει εργασία σε ναυτικούς λόγω και της διασύνδεσής της με τα υπόλοιπα νησιά. Εξάλλου κανείς δεν μπορεί να παραβλέψει και να λησμονήσει την ιστορία της Σύμης και τη συμβολή της στη ναυτική ιστορία της χώρας.

Επιπλέον, μετά την ψήφιση σχετικής τροπολογίας του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, σύμφωνα με την οποία «οι απόφοιτοι Ναυτικών Επαγγελματικών Λυκείων έχουν το δικαίωμα, υπό όρους, να εξελίσσονται μέχρι και τους βαθμούς του Α΄ πλοιάρχου και Α’ μηχανικού Εμπορικού Ναυτικού και πιο συγκεκριμένα οι απόφοιτοι  Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ), Τομέα Ναυτιλιακών Επαγγελμάτων, ειδικότητας πλοιάρχου ή αντίστοιχης ισότιμης σχολής χαίρουν αυτού του δικαιώματος», η δημιουργία ενός τέτοιου κλάδου στο ΕΠΑΛ Σύμης φαίνεται χρήσιμη και απαραίτητη.

Κατόπιν των παραπάνω,

Ερωτώνται οι κ.κ Υπουργοί:

  1. Εξετάζεται το ενδεχόμενο ικανοποίησης του συγκεκριμένου αιτήματος άρα και η δημιουργία κλάδου Ναυτιλιακών Σπουδών στο ΕΠΑΛ Σύμης;
  2. Αν ναι πότε αναμένεται να υλοποιηθεί;

 

Η ερωτώσα βουλευτής

 

 

Φωτεινή Μπακαδήμα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *