Tηλεφωνικές γραμμές και ηλεκτρονικές διευθύνσεις, εξυπηρέτησης των πολιτών από την ΕΛΑΣ

Στο πλαίσιο ανάληψης πρωτοβουλίας της Ελληνικής Αστυνομίας για τη μείωση της γραφειοκρατίας, την αυτοματοποίηση της υφιστάμενης υπηρεσιακής λειτουργίας, αλλά και την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες, από τη Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Νοτίου Αιγαίου τίθεται σε εφαρμογή διαδικασία εξυπηρέτησης των πολιτών μέσω ηλεκτρονικής διεύθυνσης (e-mail) και τηλεφωνικής γραμμής επαφής.

Ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) και τηλεφωνική γραμμή επαφής θα λειτουργεί στις Διευθύνσεις Αστυνομίας Κυκλάδων, Α’ και Β’ Δωδεκανήσου, μέσω των οποίων οι πολίτες θα εξυπηρετούνται άμεσα, είτε με παραπομπή τους στις αρμόδιες Υπηρεσίες είτε με παροχή σε αυτούς γενικών πληροφοριών που άπτονται των αρμοδιοτήτων της Ελληνικής Αστυνομίας, χωρίς να απαιτείται φυσική παρουσία τους.

Ονομαστικοποιημένο προσωπικό θα διαχειρίζεται τα «e-mail», θα εξετάζει άμεσα τα αιτήματα των πολιτών και θα τα προωθεί στην αρμόδια Υπηρεσία, με σκοπό τη διεκπεραίωσή τους, κοινοποιώντας στον αποστολέα το αποτέλεσμα της ενέργειας.

Στις τηλεφωνικές γραμμές επαφής θα εξυπηρετούνται οι πολίτες, οι οποίοι δεν είναι χρήστες του διαδικτύου, κατά τις ώρες 08.00’ – 18.00’ καθημερινά.

Οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις (e-mail) και οι τηλεφωνικές γραμμές επαφής ανά Διεύθυνση Αστυνομίας παρουσιάζονται στον ακόλουθο πίνακα.

 

Πίνακας

ηλεκτρονικής διεύθυνσης (e-mail) και τηλεφωνικής γραμμής επαφής

Δ.Α. Κυκλάδωνadkykladon@astynomia.gr2281096100
Δ.Α. Α’ Δωδεκανήσουaaddodekanisou@astynomia.gr2241044100
Δ.Α. Β’ Δωδεκανήσουbaddodekanisou@astynomia.gr2242022100

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Read previous post:
Ερώτηση για τον ορισμό των εξεταστικών κέντρων μακριά από τον τόπο διαμονής των υποψήφιων της περιφέρειας.

«Να οργανωθεί η εξέταση των ειδικών μαθημάτων σε τοπικό επίπεδο και να ληφθούν αντίστοιχα μέτρα για τη συμμετοχή των μαθητών

Close