FEATUREDΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑΕΛΛΑΔΑΚΟΙΝΩΝΙΑΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑΤΟΠΙΚΑΥΓΕΙΑ

Περισσότερες συντάξεις δείχνει το πληροφοριακό σύστημα ΑΤΛΑΣ που παρουσίασε ο υπουργός Εργασίας Γιάννης Βρουτσης, όλα τα στοιχεία!

Πλήρη στοιχεία που αφορούν τις συνταξιοδοτήσεις παρουσιάζει μέσω του πληροφοριακού συστήματος ΆΤΛΑΣ o υπουργός Εργασίας κ. Γιάννης Βρούτσης.

Ο υπουργός χαρακτηρίζει την έκθεση θεσμική κατάκτηση και αναλυτικά αναφέρει τα ακόλουθα:

H έκθεση που έχω την τιμή να παρουσιάσω σήμερα αποτελεί μία ακόμα θεσμική κατάκτηση του Υπουργείου Εργασίας με στόχο την ενημέρωση των πολιτών και τη διαφανή απεικόνιση του ασφαλιστικού μας συστήματος.

Η έκθεση του «ΑΤΛΑΣ» θα εκδίδεται και θα δημοσιεύεται υποχρεωτικά σε μηνιαία βάση παρουσιάζοντας κρίσιμα και σημαντικά στοιχεία του ασφαλιστικού συστήματος και του e-ΕΦΚΑ που μέχρι τώρα αποτελούσαν μόνιμο πεδίο αμφισβητήσεων, πολιτικών διενέξεων και κοινοβουλευτικού ελέγχου και δεν γνωρίζαμε κανένα από αυτά.

Συγκεκριμένα:

α. τον αριθμό των νέων αιτήσεων για απονομή κύριας σύνταξης,

β. τον αριθμό των απονεμηθεισών κύριων συντάξεων,

γ. τον αριθμό των εκκρεμών κύριων συντάξεων και την εκτίμηση του κόστους τους ,

δ. την πορεία και τη δυναμική της ψηφιακής απονομής συντάξεων –«ΑΤΛΑΣ».

Η μηνιαία έκθεση «ΑΤΛΑΣ» έρχεται συμπληρωματικά της έκθεσης «ΗΛΙΟΣ», για να φωτίσει και την τελευταία περιοχή του ασφαλιστικού, που μέχρι τώρα δεν ήταν γνωστή.

Υπενθυμίζω ότι την 1η Ιουνίου του 2013, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά η έκθεση «ΗΛΙΟΣ» με την οποία χαρτογραφήσαμε με απόλυτη ακρίβεια το ασφαλιστικό σύστημα της χώρας!

Μάθαμε για πρώτη φορά τον αριθμό των συνταξιούχων της χώρας, τον αριθμό των συντάξεων, την μηνιαία και ετήσια συνταξιοδοτική δαπάνη και το πιο σημαντικόαπ’ όλαεξαλείψαμε τις «μαϊμού» συντάξεις και κάθε μορφής παραβατικότητα για πάντα.

Σήμερα, μετά την ασφαλιστική μας μεταρρύθμιση (ν.4670/2020) και τη δημιουργία του e- ΕΦΚΑ (ηλεκτρονικός Εθνικός Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης), προχωράμε με γοργά βήματα στον ψηφιακό μετασχηματισμό του ασφαλιστικού συστήματος με στόχο την απόλυτη εξυπηρέτηση του πολίτη και την αντιμετώπιση της τελευταίας παθογένειας,της καθυστέρηση της απονομής των συντάξεων.

Οι εκκρεμείς συντάξεις αποτελούν ένα πρόβλημα διαχρονικό που ταλαιπωρεί εδώ και δεκαετίες τους ασφαλισμένους και του οποίου τα αίτια εστιάζονται στον κατακερματισμό, στην πολυπλοκότητα, στα ειδικά καθεστώτα και στην πολυνομία του ασφαλιστικού μας συστήματος σε συνδυασμό με την απουσία κατάλληλων λογισμικών για να το υποστηρίξουν.

Σήμερα, βρισκόμαστε στην αρχή του τέλους αυτής της παθογένειας και την αισιοδοξία μας την αντλούμε από 4  σημαντικά επιτεύγματα:

  1. την μεγάλη μεταρρύθμιση που πετύχαμε στις 23 Ιουλίου 2020 με την έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας της ψηφιακής απονομής συντάξεων- «ΑΤΛΑΣ», παρουσία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.
  2. την ασφαλιστική μεταρρύθμιση του ν.4670/2020 με την οποία συντελέστηκεη απλοποίηση του ασφαλιστικού συστήματος και η αποσύνδεση των εισφορών από το εισόδημα. Με το νέο απλό, λιτό και ανταποδοτικό ασφαλιστικό σύστημα καταργήθηκε η ετήσια εκκαθάριση των μη μισθωτών και εξαλείφθηκαν η πολύμηνη καθυστέρηση που οφειλόταν σε αυτήν.
  3. την οργανωτική ανασυγκρότηση και αναδιάρθρωση όλων των υπηρεσιών απονομής του e-ΕΦΚΑκαι την ενίσχυσήτουςτόσο με την αξιοποίηση έμπειρου προσωπικού όσο και με την εκπαίδευση νέου.
  4. την ολοκλήρωση των εκκρεμοτήτων στις εφαρμογέςαπονομής συντάξεων που παραλάβαμε.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της απονομής μέσω του συστήματος «ΑΤΛΑΣ»ολοκληρώνεται στο τέλος του 2021 σύμφωνα με το πλήρες χρονοδιάγραμμαπου έχουμε παρουσιάσει. Στόχος μας είναι, καθώς οι νέες συντάξεις θα απονέμονται ψηφιακά, ο αριθμός των εκκρεμών συντάξεων συνεχώς να φθίνει μέχρι την πλήρη εξάλειψή τους.

Μέσα από την 1η έκθεση «ΑΤΛΑΣ» μπορεί κάποιος να διακρίνει 3 κρίσιμα σημεία:

  1. Την ποσοστιαία αύξηση της απονομής των συντάξεων από το Α’ εξάμηνο του 2020.
  2. Το ρεκόρ σε απόλυτο νούμερο των απονεμηθεισών συντάξεων τον Σεπτέμβριο του 2020, ήτοι 19.632 συντάξεις.
  3. Την αύξηση κατά 21.461 των απονομών συντάξεων (109.552 το πρώτο εννεάμηνο του 2020, έναντι 88.091το αντίστοιχο διάστημα του 2019) παρά την υστέρηση που προκάλεσαν οι επιπτώσεις του περιορισμού λόγω της πανδημίας στην προσέλευση του προσωπικού (Μάρτιος-Μάιος 2020).

Και κάτι ακόμα, ιδιαίτερα σημαντικό.

Μετά την παρουσίαση της μηνιαίας έκθεσης ΑΤΛΑΣ, κανείς στο μέλλον δεν θα μπορέσει να αποκρύψει τον αριθμό αιτήσεων συνταξιοδότησης καθώς αυτές θα καταχωρούνται αμέσως με ημερομηνία υποβολής της αίτησης και όχι σε μεταγενέστερο χρόνο όπως συνέβαινε.

Κανείς στο μέλλον δεν θα ξαναρωτήσει ούτε θα μπορεί να αμφισβητήσει τα κρίσιμα αυτά  στοιχεία του ασφαλιστικού συστήματος.

Σε μηνιαία βάση θα βρίσκονται στους πολίτες, στους κοινωνικούς εταίρους και στους ερευνητές.

Η Έκθεση αυτή είναι αποτέλεσμα πολύμηνου σχεδιασμού, επίπονης προσπάθειας και συνεργασίας Υπουργείου και e-ΕΦΚΑ και κάθε μήνα θα εμπλουτίζεται με νέα στοιχεία.

Κλείνοντας, νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω το έμψυχο δυναμικό του e- ΕΦΚΑ για την εργώδη προσπάθειά του και τη Διοίκηση του e- ΕΦΚΑ για το σχεδιασμό και την οργάνωση της έκθεσης.

Στον πρόλογο ο διοικητής του ΕΦΚΑ κ, Χρήστος Χάλαρης αναφέρει τα ακόλουθα:

Το πληροφοριακό σύστημα «ΑΤΛΑΣ» αποτελεί μια ολοκληρωμένη τεχνολογική λύση για την αυτοματοποίηση της διαδικασίας απονομής σύνταξης. Μια γραφειοκρατική, χρονοβόρα  και δαιδαλώδης διαδικασία που αποτελεί το μεγαλύτερο πρόβλημα εδώ και δεκαετίες για όλους τους ασφαλισμένους που ολοκληρώνουν τον εργασιακό τους βίο και την κοινωνική ασφάλιση αλλάζει. Με την αξιοποίηση των σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων, η διαδικασία μετασχηματίζεται σταδιακά για την πλειοψηφία των ασφαλισμένων σε μια ηλεκτρονική υπηρεσία άμεσης απονομής της σύνταξης, ενώ για όσους δεν ενταχθούν το έμπειρο προσωπικό των απονομών του e-ΕΦΚΑ θα ολοκληρώνει την επεξεργασία εντός του προβλεπόμενου τριμήνου.

Η νέα Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ, που ανέλαβε το Σεπτέμβριο του 2019, έθεσε ως πρώτη προτεραιότητα την ταχύτερη δυνατή ολοκλήρωση των εκκρεμών αιτήσεων συνταξιοδότησης. Το αποτέλεσμα της προσπάθειας που καταβάλλεται έκτοτε από το σύνολο του προσωπικού του οργανισμού, είναι η αύξηση του πλήθους των συνταξιοδοτικών αιτημάτων που ολοκληρώνονται μηνιαίως από 9.756 το Σεπτέμβριο του 2019 σε 13.506 το Φεβρουάριο του 2020 (αύξηση 38,44%), πριν την έναρξη της πανδημίας του COVID19,και ο υπερδιπλασιασμός  σε 19.632 ένα χρόνο μετά, το Σεπτέμβριο του 2020, με την καθοριστική συμβολή και των ψηφιακών απονομών του συστήματος «ΑΤΛΑΣ».

Το αποτέλεσμα αυτό προέκυψε μέσα από τη στενή συνεργασία με το προσωπικό του e-ΕΦΚΑ και την υιοθέτηση δέσμης συγκεκριμένων μέτρων με κυριότερα τα εξής:

α. την αύξηση του προσωπικού που απασχολείται στις απονομές κατά 38% μέσω της επιστροφής 86 εισηγητών από διάφορες άλλες υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ στην  απονομή των συντάξεων και την επιπλέον εκπαίδευση 110 υπαλλήλων στην απονομή των συντάξεων.

β. την ολοκλήρωση 45 εφαρμογών λογισμικού που παραλήφθηκαν το Σεπτέμβριο του 2019 στο αρχικό στάδιο της ανάπτυξης. Παρότι αφορούσαν πρακτικά όλες τις περιπτώσεις της απονομής σύνταξης από 1/1/2019, δεν είχε ολοκληρωθεί για αυτές το σχετικό λογισμικό, με συνέπεια είτε να απαιτείται πολλαπλάσιος χρόνος για την απονομή, είτε αυτή να είναι αδύνατη.

γ. την καθιέρωση κινήτρων ατομικής απόδοσης για το προσωπικό που εργάζεται εκτός ωραρίου για την απονομή των συντάξεων.

δ. τη μεταφορά έργου από μονάδες με περιορισμένη  στελέχωση σε μονάδες με επαρκή στελέχωση.

ε. την αποκέντρωση  της απονομής για όλους τους τέως φορείς κοινωνικής ασφάλισης.

στ. το σταδιακό ψηφιακό μετασχηματισμό της απονομής μέσω του συστήματος «ΑΤΛΑΣ», ώστε ήδη οι μεταβιβάσεις συντάξεων αιτία θανάτου και οι συντάξεις γήρατος του ΟΓΑ να εκδίδονται αυτόματα.

Η δραστική αύξηση των απονομών δεν έχει ακόμη μεταφραστεί σε μείωση του πλήθους των εκκρεμών αιτήσεων που εμφανίζονται αυξημένες κατά 10% σε σχέση με το Σεπτέμβριο του 2019, εξαιτίας δύο εξωγενών, απρόβλεπτων παραγόντων που αφορούν:

α. στη μεγάλη αύξηση κατά 18% των νέων αιτήσεων συνταξιοδότησης το τελευταίο τετράμηνο του 2019 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2018 και

β. στην πανδημία του Covid 19 που οδήγησε στον πρώτο αποκλεισμό κυκλοφορίας και την εκ περιτροπής λειτουργία του δημόσιου τομέα το τρίμηνο Μάρτιος-Μάιος 2020, με αποτέλεσμα να ολοκληρωθούν περίπου 15.600 λιγότερες αιτήσεις.

Ωστόσο, η δυναμική που έχει αναπτυχθεί αποτυπώνεται ξεκάθαρα στις απονομές της περιόδου Ιανουάριος 2020-Σεπτέμβριος 2020. Συνολικά έχουν εκδοθεί 94.961 εγκριτικές αποφάσεις (22.398 παραπάνω σε σχέση με το πρώτο εννεάμηνο του 2019) και έχουν ολοκληρωθεί 109.552 αιτήματα, 21.461 περισσότερα από τα αντίστοιχα του πρώτου εννεαμήνου του 2019.

Σκοπός της παρούσας έκθεσης είναι αφενός η ενίσχυση της διαφάνειας προς τους υποψήφιους συνταξιούχους για την πορεία ολοκλήρωσης των εκκρεμοτήτων και αφετέρου η μηνιαία αποτύπωση της αποδοτικότητας του μηχανισμού απονομής και της προόδου του ψηφιακού μετασχηματισμού της διαδικασίας απονομής.

Η έκθεση αποτυπώνει τις μηνιαίες ολοκληρώσεις των εκκρεμών αιτήσεων σύνταξης. Διαρθρώνεται σε 3 βασικές ενότητες ως εξής:

  • στην πρώτη ενότητα καταγράφονται οι απονομές του τελευταίου μήνα και ιστορικά στοιχεία των απονομών από 1/1/2019, καθώς νωρίτερα δεν υπάρχουν συγκρίσιμα στοιχεία που να περιλαμβάνουν και το δημόσιο τομέα.
  • στη δεύτερη ενότητα καταγράφονται τα στοιχεία των νέων αιτήσεων που υποβάλλονται κατά το μήνα αναφοράς.
  • στην τρίτη ενότητα αποτυπώνεται το πλήθος και το ύψος του ποσού των ληξιπρόθεσμων (αιτήσεις για τις οποίες έχουν παρέλθει 90 ημέρες από την υποβολή) αιτημάτων και των συνολικών εκκρεμοτήτων εκτός των αιτημάτων διεθνών σχέσεων.

1.      Μηνιαία ολοκλήρωση Αιτημάτων Κύριας Σύνταξης

 

Τα αιτήματα συνταξιοδότησης που υποβάλλουν οι ασφαλισμένοι  ολοκληρώνονται κατά κανόνα από τις αρμόδιες υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ με την έκδοση εγκριτικών ή απορριπτικών αποφάσεων. Σε κάποιες περιπτώσεις,όπως για παράδειγμαόταν ο ασφαλισμένος καταθέσει αίτηση εκ παραδρομής ή όταν κάποιος έχει υποβάλλει δύο αιτήσεις σε διαφορετικά υποκαταστήματα, η ολοκλήρωση της αίτησης πραγματοποιείται χωρίς την έκδοση απόφασης.

Με τη συνδρομή και της ψηφιακής απονομής «ΑΤΛΑΣ» το Σεπτέμβριο του 2020  διπλασιάστηκε ο αριθμός των αιτημάτων που ολοκληρώθηκαν σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019, όταν ανέλαβε η νέα Διοίκηση. (Σεπτέμβριος 2019 -9.756 ολοκληρωμένες αιτήσεις, Σεπτέμβριος 2020-19.632 ολοκληρωμένες αιτήσεις). Συνολικά, στο πρώτο εννεάμηνο η αύξηση της ολοκλήρωσης των αιτημάτων ανέρχεται σε 24,36% παρότι κατά το τρίμηνο (Μάρτιος-Μάιος 2020) οι υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ λειτουργούσαν με μειωμένο προσωπικό λόγω της πανδημίας του COVID19.

Στο Διάγραμμα 1 που ακολουθεί αποτυπώνεται η ολοκλήρωση των συνταξιοδοτικών αιτήσεων κύριας σύνταξης ανά μήνα για τα έτη 2019 και 2020

 

Μήνας

Έτος 2019  Έτος 2020
Εγκριτικές Απορ/κές Κλείσιμο Χωρίς Απόφαση Σύνολο Εγκριτικές Απορ/κές Κλείσιμο Χωρίς απόφαση Σύνολο
Ιανουάριος 7.894 600 3.149 11.643 12.171 624 720 13.515
Φεβρουάριος 8.594 525 785 9.904 11.735 983 788 13.506
Μάρτιος 9.270 736 821 10.827 7.362 726 576 8.664
Απρίλιος 8.924 811 898 10.633 6.179 542 350 7.071
Μάιος 7.968 715 916 9.599 7.922 745 496 9.163
Ιούνιος 7.991 728 817 9.536 10.687 680 803 12.170
Ιούλιος 8.339 782 738 9.859 14.230 502 963 15.695
Αύγουστος 5.229 479 626 6.334 8.746 560 830 10.136
Σεπτέμβριος 8.354 637 765 9.756 15.929 1.821 1.882 19.632
ΥΠΟΣΥΝΟΛΟ 72.563 6.013 9.515 88.091 94.961 7.183 7.408 109.552
Οκτώβριος 8.980 1.015 884 10.879
Νοέμβριος 10.145 855 806 11.806
Δεκέμβριος 11.350 557 641 12.548
ΣΥΝΟΛΟ ΕΤΟΥΣ 103.038 8.440 11.846 123.324        

 

1.      Πλήθος νέων αιτήσεων οριστικής κύριας σύνταξης

Οι νέες αιτήσεις για συνταξιοδότηση που υποβάλλουν οι ασφαλισμένοι παρουσιάζουν  αυξητικές τάσεις από το 2017 που ιδρύθηκε ο e-ΕΦΚΑ, με το φαινόμενο να εμφανίζεται πιο έντονο το τετράμηνο Σεπτέμβριος-Δεκέμβριος του 2019 (αύξηση 18% – 9.174 περισσότερες νέες αιτήσεις σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2018).

Οι αιτήσεις καταγράφονται με βάση την ημερομηνία υποβολής αντί της ημερομηνίας καταχώρησης στο πληροφοριακό σύστημα στο παρελθόν, καθώς στα τέλη του 2019 διαπιστώθηκε ότι υπήρχε μεγάλος αριθμός αιτημάτων τα οποία δεν είχαν καταχωρηθεί  για πολλούς μήνες.

Στο διάγραμμα που ακολουθεί αποτυπώνεται η τάση των νέων αιτήσεων. Για το 2020 γίνεται εκτίμηση με βάση τα δεδομένα του πρώτου εννεαμήνουτου έτους και εκτιμάται  ότι  το πλήθος των νέων αιτήσεων κύριας σύνταξης θα ανέλθει περίπου στις 160.000 συνολικά.

Στον Πίνακα 2 παρουσιάζεται η εξέλιξη των νέων αιτήσεων κύριας συνταξιοδότησης από την έναρξη της λειτουργίας του ΕΦΚΑ το 2017.Επειδή μεσολαβεί ένα χρονικό διάστημα από την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης μέχρι την προσκόμιση των δικαιολογητικών από τον ασφαλισμένο, οπότε και οριστικοποιείται η αίτηση, ενδέχεται να υπάρχει μια μικρή  αναθεώρηση του πλήθους στην επόμενη κάθε φορά έκθεση.

 Μήνας Νέες αιτήσεις κύριας σύνταξης
2017 2018 2019 2020
Ιανουάριος 12.648 11.544 12.988 15.656
Φεβρουάριος 14.884 11.480 13.560 14.912
Μάρτιος 15.991 12.722 13.163 9.561
Απρίλιος 9.868 9.689 12.671 6.368
Μάιος 12.342 11.227 13.217 10.937
Ιούνιος 10.870 11.265 12.818 14.537
Ιούλιος 11.294 25.632 14.946 16.893
Αύγουστος 9.491 9.791 10.716 11.074
Σεπτέμβριος 13.637 12.757 15.747 16.570
ΥΠΟΣΥΝΟΛΟ 109.025 116.107 119.826 116.508
Οκτώβριος 13.191 14.174 16.771
Νοέμβριος 12.166 12.431 14.837
Δεκέμβριος 11.173 11.615 12.796
ΣΥΝΟΛΟ ΕΤΟΥΣ 145.555 154.327 164.230  

 

1.      Πλήθος και εκτιμώμενη πληρωμή εκκρεμών αιτήσεων οριστικής κύριας σύνταξης

Το πρώτο εννεάμηνο του 2019 χαρακτηρίζεται από υψηλές θετικές τιμές στη μηνιαία  αύξηση των εκκρεμοτήτων. Η τάση αποκλιμακώνεται από τον Οκτώβριο του 2019, παρόλο που μέχρι τον Ιανουάριο του 2020 υπάρχει μεγάλη αύξηση στις νέες αιτήσεις, ενώ από τον Αύγουστο του 2020 με την παραγωγική λειτουργία της ψηφιακής απονομής «ΑΤΛΑΣ» εμφανίζονται πλέον αρνητικές τιμές που σημαίνουν μείωση των εκκρεμοτήτων.  Στο διάγραμμα 3 αποτυπώνεται η μηνιαία αύξηση των εκκρεμοτήτων από το Φεβρουάριο του 2019.

Στον Πίνακα 3 παρουσιάζεται η εξέλιξη του πλήθους και της εκτιμώμενης πληρωμής των εκκρεμών αιτήσεωνπρος τους δικαιούχους με βάση την ημερομηνία αίτησης,ανά μήνα από τον Ιανουάριο του 2019 έως και το Σεπτέμβριο του 2020. Από τα εκτιμώμενα ποσά έχει αφαιρεθεί η  εισφορά υπέρ υγείας και ο φόρος εισοδήματος.

Σημειώνεται πως στο σύνολο των εκκρεμών αιτήσεων περιλαμβάνονται οι αιτήσεις συνταξιοδότησης,όπως ορίζονται σύμφωνα με την εθνική νομοθεσία, ενώ δεν περιλαμβάνονται οι αιτήσεις που είναι χαρακτηρισμένες ως διεθνείς και για τις οποίες απαιτείται αλληλογραφία με το εξωτερικό.

 Μήνας ΕΚΚΡΕΜΕΙΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ
ΠΛΗΘΟΣ ΠΟΣΟ (€)
2019 2020 2019 2020
Ιανουάριος 114.571 159.668 409.177.437 554.120.370
Φεβρουάριος 119.086 160.853 415.548.965 564.029.434
Μάρτιος 121.408 162.109 419.823.466 590.402.702
Απρίλιος 124.421 161.716 421.561.100 616.569.519
Μάιος 128.268 163.113 434.312.610 634.066.196
Ιούνιος 131.747 164.680 446.885.659 639.998.026
Ιούλιος 137.086 165.939 460.030.598 646.517.978
Αύγουστος 141.629 164.269 500.175.670 657.449.689
Σεπτέμβριος 147.800 163.224 510.973.929 619.821.796
Οκτώβριος 153.504 522.931.966
Νοέμβριος 156.138 531.925.067
Δεκέμβριος 157.175 552.793.007

 

Στον Πίνακα 4 αποτυπώνεται η εξέλιξη του πλήθους και της εκτιμώμενης πληρωμής των ληξιπρόθεσμων εκκρεμών αιτήσεων οριστικής κύριας σύνταξης (αιτήσεις για τις οποίες ο χρόνος αναμονής είναι άνω των 90 ημερών) εκτός των διεθνών συντάξεων, ανά μήνα από τον Ιανουάριο του 2019 έως και το Σεπτέμβριο του 2020.

 Μήνας ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΕΣ ΕΚΚΡΕΜΕΙΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ
ΠΛΗΘΟΣ ΠΟΣΟ (€)
2019 2020 2019 2020
Ιανουάριος 91.224 124.771 399.933.293 541.900.494
Φεβρουάριος 91.138 125.428 405.022.813 551.904.477
Μάρτιος 89.828 129.649 408.741.743 577.550.354
Απρίλιος 91.897 135.819 408.705.902 604.710.763
Μάιος 96.924 140.127 422.627.202 625.989.015
Ιούνιος 100.413 138.323 435.428.396 632.875.328
Ιούλιος 103.259 134.201 448.107.042 636.180.308
Αύγουστος 109.289 135.055 486.445.299 645.279.044
Σεπτέμβριος 113.340 133.354 498.542.429 608.164.362
Οκτώβριος 117.371 511.113.098
Νοέμβριος 116.382 515.871.950
Δεκέμβριος 121.253 538.300.729

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *