Γ. Τόππος: Πάνω από τριάμισι εκατομμύρια ήταν οι αφίξεις τη φετινή σεζόν!
Για «μία από τις πιο επιτυχημένες χρονιές στην ιστορία του νησιού μας», έκανε λόγο χθες, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε, ο αντιδήμαρχος Τουρισμού-Πολιτισμού, Γιώργος Τόππος, ο οποίος αναφέρθηκε στους στόχους που θέτουν, ως δημοτική αρχή, για την αναβάθμιση του προορισμού.
Είπε αρχικά για τη σεζόν που μόλις τελείωσε:
«Η Ρόδος, όχι μόνο διατήρησε τη φήμη της ως κορυφαίος προορισμός αλλά έδειξε ακόμη μία αφορά την πολυμορφία της και τη μοναδικότητά της, προσελκύοντας επισκέπτες από κάθε γωνιά του κόσμου.
Η φετινή καλοκαιρινή περίοδος, αποτέλεσε μία από τις πιο επιτυχημένες χρονιές για τον Τουρισμό μας. Τα ποσοστά πληρότητας των καταλυμάτων ήταν σε υψηλά επίπεδα καθ’ όλη τη διάρκεια της περιόδου».
Σύμφωνα με τον ίδιο, ο αυξημένος αριθμός αφίξεων, μόνο αεροπορικώς, έχει φθάσει τα 3.113.799 επισκέπτες. Αν προσθέσουμε και τους επισκέπτες κρουαζιεροπλοίων αλλά και από την Τουρκία, είναι άλλοι 431.772 ενώ είχαμε 353 προσεγγίσεις κρουαζιεροπλοίων στο λιμάνι μας. Το 2025, μάλιστα, αυτές αναμένεται να αυξηθούν και να φθάσουν τις 447.
Επίσης, οι αφίξεις από την Τουρκία, από τον περασμένο Ιανουάριο που ξεκίνησαν έχουν αυξητικές τάσεις και έτσι μέχρι και τον Οκτώβριο, οι επισκέπτες από τον θαλάσσιο τουρισμό έφθασαν τους 436.157. Αν τα προσθέσουμε όλα αυτά, ξεπερνάμε τα 3,5 εκατ. επισκέπτες!
Μετά από τα παραπάνω, η σεζόν ήταν άκρως επιτυχημένη για τη Ρόδο, όπως είπε ο κ. Τόππος, καθιστώντας τη Ρόδο ως έναν από τους κορυφαίους προορισμούς της Μεσογείου.
«Η επόμενη μέρα μάς δίνει ώθηση να προχωρήσουμε ακόμα περισσότερο, με φιλόδοξα και πραγμαστοποιήσιμα σχέδια. Στόχος μας είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η προσέλκυση νέων αγορών όπως και η διατήρηση των παραδοσιακών, η ενίσχυση των υποδομών μας και των υπηρεσιών μας, έτσι ώστε να προσφέρουμε ακόμα καλύτερες υπηρεσίες στους επισκέπτες μας», είπε ακόμη.
Ο αντιδήμαρχος, τέλος, δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει όλους τους επαγγελματίες του Τουρισμού, τους εργαζόμενους και τους φορείς, που συνέβαλαν όλοι μαζί στην επιτυχία της σεζόν.
«Η δουλειά και η συνεργασία όλων μας, αποτελεί θεμέλιο για μία ακόμα καλύτερη σεζόν το 2025», είπε και αναφέρθηκε και στη Διεθνή Έκθεση του Λονδίνου, λέγοντας ότι η Ρόδος ήταν ο μοναδικός προορισμός που πήγε μόνος του και καταφέραμε να έχουμε ένα πολύ «δυνατό» περίπτερο, σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου και την Ένωση τουριστικών πρακτόρων, καθώς κατάφεραν να προσελκύσουν πολύ κόσμο.
Ως Διεύθυνση Τουρισμού και ως ΠΡΟΤΟΥΡ είχαν σημαντικές συναντήσεις, όπως με στελέχη της Fraport για τη διασύνδεση του νησιού με νέες αγορές και με αεροπορικές εταιρείες όπως η Jet2 αλλά και με μεγάλα τουριστικά πρακτορεία, για να προσελκύσουν περισσότερο κόσμο και να τους παρουσιάσουν τον προορισμό μας, που μπορεί να προσφέρει εναλλακτικές μορφές τουρισμού, όπως ο περιπατητικός.
Τέλος, ερωτηθείς σχετικά με το πότε να περιμένουμε το πρώτο τσάρτερ, είπε ότι δεν γνωρίζουν κάτι σίγουρο ακόμη σχετικά μ’ αυτό γιατί φέτος, το Χριστιανικό και το Καθολικό Πάσχα πέφτουν μαζί τον Απρίλιο.
Όσον αφορά στις εκθέσεις, αυτήν που έχουν βάλει στο πρόγραμμα είναι σίγουρα του Βερολίνου, ωστόσο εξετάζουν και παρουσία στην έκθεση του Ντίσελντορφ για τον θαλάσσιο τουρισμό, σε συνεργασία με το Επιμελητήριο.
https://vimatisko.gr/katigoria/politika/episkepsi-toy-voyleyti-g-pappa-stin-ko-kai-to