FEATUREDΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΕΛΛΑΔΑΚΟΙΝΩΝΙΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Wolt: Το delivery έγινε 24ωρο και… πιο efood

Στην επέκταση της υπηρεσίας delivery σε 24ώρη βάση προχώρησε εδώ και λίγες ημέρες η εταιρεία παροχής υπηρεσιών διανομής WoltΣύμφωνα με πληροφορίες του powergame.gr, η επέκταση του ωραρίου αφορά στο σύνολο των πόλεων που έχει παρουσία η επιχείρηση και ήδη τις μεταμεσονύκτιες ώρες συνεργάζονται περίπου 200 καταστήματα. Πρόκειται για έναν αριθμό που αναμένεται να αυξηθεί το επόμενο διάστημα κυρίως λόγω της καλοκαιρινής περιόδου. Πέρα από τον χώρο του γρήγορου φαγητού, χρήση του delivery της Wolt κάνουν μεταξύ των άλλων μπαρ, μίνι μάρκετ και περίπτερα.

Σε ό,τι αφορά στη δραστηριότητα που έχει αναπτύξει στον χώρο των σούπερ μάρκετ, τα Wolt Market δεν είναι στις προθέσεις της διοίκησης η επέκταση του ωραρίου σε 24ώρο. Σήμερα λειτουργούν από τις 8 το πρωί έως τις 12 το βράδυ αλλά δεν αποκλείεται να υπάρξουν μικρά «ανοίγματα» αν εντοπιστεί από την κίνηση των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων ότι υπάρχει ανάγκη για αγορά προϊόντων από τους καταναλωτές τις πρώτες πρωινές ώρες ή πιο αργά το βράδυ.

Προτεραιότητα σε ότι αφορά τα Wolt Market είναι η κάλυψη της αγοράς της Αθήνας ώστε οι παραδόσεις να γίνονται σταθερά σε λιγότερο από μισή ώρα και στην συνέχεια η περαιτέρω επέκταση σε άλλες μεγάλες πόλεις που έχει παρουσία η Wolt (σ.σ. έχει ήδη παρουσία με dark store σε Θεσσαλονίκη και Πάτρα). Σύμφωνα με στοιχεία της Wisdrop.com η wolt στην Ελλάδα κατέχει την θέση της ταχύτερης αλυσίδας σούπερ μάρκετ στον τομέα της διανομής.

Επέκταση σε self-delivery

Μία αθόρυβη επέκταση στην οποία προχώρησε πρόσφατα η Wolt είναι αυτή του self delivery, δηλαδή η συνεργασία με καταστήματα και εστιατόρια που διαθέτουν δικό τους στόλο διανομής. Έτσι, πηγαίνοντας ανάποδα από τον τρόπο με τον οποίο επεκτάθηκε η efood στην ελληνική αγορά η Wolt πλέον προσφέρει τις ίδιες υπηρεσίες τόσο στους καταστηματάρχες όσο και στους καταναλωτές. Έτσι αναμένεται το επόμενο διάστημα να αυξηθούν οι επιλογές που θα έχουν οι καταναλωτές κυρίως στον τομέα του φαγητού, ενώ για τη φινλανδική εταιρεία σημαίνει σημαντική αύξηση των εσόδων καθώς είναι μεγαλύτερος ο αριθμός των εστιατορίων που δουλεύουν με δικό τους στόλο. Υπενθυμίζεται ότι από πέρυσι η εταιρεία προσφέρει στους καταναλωτές την δυνατότητα πληρωμής με μετρητά πέρα από πιστωτική – χρεωστική κάρτα που ήταν η μόνη επιλογή στα πρώτα χρόνια.