FEATUREDΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑΚΟΙΝΩΝΙΑΠΑΙΔΕΙΑΠΟΛΙΤΙΚΗΡΟΔΟΣΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑΤΟΠΙΚΑ

Στη Βουλή από τον Ν. Σαντορινιό τα μαθητικά δρομολόγια των λεωφορείων

Καθώς το δεύτερο κύμα της πανδημίας διογκώνεται και την ώρα που δημοσιεύονται ανακοινώσεις  προληπτικής αναστολής λειτουργίας τμημάτων και σχολικών μονάδων στη Ρόδο, στη Βουλή φέρνει ο Νεκτάριος Σαντορινιός το θέμα των συνθηκών μεταφοράς των μαθητών προς τα σχολεία του νησιού, με τα δημόσια λεωφορεία, στο πλαίσιο των κανόνων προστασίας από τον Covid- 19.

Συγκεκριμένα, ο βουλευτής Δωδεκανήσου του ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ, σε σχετική Ερώτησή του, που συνυπογράφεται από τον Τομεάρχη Υποδομών, Νίκο Παππά και την Αναπληρώτρια Τομεάρχη Παιδείας, Μερόπη Τζούφη, τονίζει ότι τόσο οι αρμόδιες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου, όσο και η Ένωση Συλλόγων Γονέων Μαθητών Νηπιαγωγείων, Δημοτικών, Γυμνασίων, Ενιαίων Λυκείων και ΕΠΑΛ Ρόδου έχουν γίνει αποδέκτες πολλών παραπόνων και πιέσεων από γονείς, αφού τα παιδιά τους αναγκάζονται να επιβαίνουν σε λεωφορεία με πληρότητα στο 100% και μάλιστα με μεικτό επιβατικό κοινό.

Ο Νεκτάριος Σαντορινιός στηρίζει το αίτημα των γονέων του νησιού της Ρόδου να υπάρξει πύκνωση δρομολογίων, έτσι ώστε να καταστεί ασφαλής η μεταφορά των μαθητών, στο πλαίσιο των κανόνων που προβλέπονται για την υπόλοιπη κοινότητα προς αποφυγή μετάδοσης του ιού και υπογραμμίζει ότι η προάσπιση της δημόσιας υγείας και παιδείας, οφείλει να αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα για την Πολιτεία.

Τέλος, απευθυνόμενος προς τα Υπουργεία Υποδομών και Μεταφορών, Παιδείας και Θρησκευμάτων και Εσωτερικών, ο βουλευτής Δωδεκανήσου του ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ ρωτά τους αν τα αρμόδια Υπουργεία σκοπεύουν να προβούν στις κατάλληλες ενέργειες, έτσι ώστε να εξασφαλιστεί η ασφαλής μετακίνηση των μαθητών, εντός της νήσου Ρόδου, σημειώνοντας ότι είναι αδήριτη η ανάγκη λήψης και τήρησης των απαραίτητων μέτρων για την ασφάλεια και προστασία της μαθητικής και εκπαιδευτικής κοινότητας, εν μέσω, μάλιστα, του δεύτερου αυτού πανδημικού κύματος.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *