Τι ώρα να γυμναζόμαστε για να πετύχουμε 100% αδυνάτισμα

Μια νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Obesity υποστηρίζει ότι η ώρα της ημέρας που γυμνάζεται κάποιος και η συνέπεια ως προς αυτή την ώρα, παίζουν σημαντικό ρόλο στην απώλεια βάρους και στη μετέπειτα διατήρησή του.

Πιο αναλυτικά, στη μελέτη συμμετείχαν 375 ενήλικες που είχαν καταφέρει με επιτυχία να διατηρήσουν το βάρος τους μετά από αδυνάτισμα και πραγματοποιούσαν κάποιο είδους φυσικής δραστηριότητας μέτριας έως έντονης έντασης.

Οι περισσότεροι από αυτούς ανέφεραν ότι γυμνάζονταν με συνέπεια μια συγκεκριμένη ώρα της ημέρας, με τις πρώτες πρωινές ώρες να είναι η περίοδος που αναφέρθηκε από την πλειονότητα των συμμετεχόντων.

Στη μελέτη διαπιστώθηκε, επίσης, ότι η συνέπεια στην ώρα της γυμναστικής συνδέεται με υψηλότερα επίπεδα φυσικής δραστηριότητας, ανεξάρτητα από το αν οι άνθρωποι ασκούνταν πάντα το πρωί, το απόγευμα ή το βράδυ.

«Τα ευρήματά μας δικαιολογούν περαιτέρω πειραματικές έρευνες προκειμένου να αποσαφηνιστεί αν η προώθηση της συνέπειας στην ώρα της ημέρας που προγραμματίζεται και πραγματοποιείται η σωματική άσκηση μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπους να πετύχουν και να διατηρήσουν υψηλά επίπεδα φυσικής δραστηριότητας», σημείωσε ο επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης, Dale Bond, από την Ιατρική Σχολή Brown Alpert.

«Θα είναι σημαντικό να μπορέσουμε να διαπιστώσουμε αν μια συγκεκριμένη ώρα της ημέρας προσφέρει περισσότερα πλεονεκτήματα στα άτομα που, σε πρώτη φάση, έχουν χαμηλά επίπεδα φυσικής δραστηριότητας, έτσι ώστε να τα αυξήσουν», πρόσθεσε ο βασικός συγγραφέας Leah Schumacher.

Πηγή: ygeiamou.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Read previous post:
Θερμοπληξία: Ποια είναι τα συμπτώματα, τι μπορούμε να κάνουμε

Παρά τις μεγάλες διακυμάνσεις της θερμοκρασίας του περιβάλλοντος, η θερμοκρασία του ανθρώπινου σώματος διατηρείται αξιοσημείωτα σταθερή. Αυτό επιτυγχάνεται με ένα

Close