ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΧΩΡΩΝ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΑ ΤΗΣΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΗΣ

Μια νέα επενδυτική ευκαιρία Οι χώροι στάθμευσης και τα υπόγεια γκαράζ είναι δημόσιοι χώροι πρώτης κατηγορίας, συγκρίσιμοι μεαγορές, μουσεία και εμπορικά κέντρα–αν και δεν μοιάζουν με αυτά.

Είναι συνήθως δημόσιοι χώροι,«αίθουσες υποδοχής», που φέρνουν πολίτες και επισκέπτες στον πολιτισμό και την κατανάλωση στακέντρα των πόλεων. Το ερώτημα είναι πως δημοτικές επιχειρήσεις θαμπορέσουν να ανταποκριθούν στηνπρόκληση, να κατασκευάσουν, δηλαδή, και να διαχειριστούν χώρους στάθμευσης καινοτόμα, καιαποτελεσματικά.«Σκεφτείτε καθαρά για να γίνει απλό»,έλεγε οSteveJobsτηςAppleΑκούγεται απίστευτο αλλά είναι πραγματικότητα:

Στο νησί μας κατά τη διάρκεια του τριμήνου τουριστικήςαιχμής (Ιούλιος-Αύγουστος-Σεπτέμβριος) κυκλοφορούν καθημερινά περισσότερα από 30.000ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα.Σύμφωνα με έρευνα γνώμης που διεξήγαγε ο Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου,το 72% τωντουριστώνεπισκέπτεται την Μεσαιωνική Πόλη.

Είναιτο σημαντικότεροαξιοθέατο…μνημείοπαγκόσμιαςπολιτιστικής κληρονομιάς…και λογικά βρίσκεται στηνπρώτη θέση επιλογής των επισκεπτών.Υποθέστε, λοιπόν, ότιτο 2% των ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων, δηλαδή από τα30.000μόλις τα 600,καταφτάνουν μια λογική ώρα, γύρω στις 10:00 π.μ. ή 18:00 μ.μ. στην Μ.Π. .

Μπορεί κάποιος να υποδείξειέστω και ένα σημείο περιμετρικά της Μ.Π., όπου μπορούν να σταθμεύσουν έστω και 20 αυτοκίνητα?Δεδομένου ότιαπό την Πλατεία Νεωρίων μέχρι την Πύλη Αγίου Αθανασίουκαταγράφονταικαθημερινάκατά τη θερινή περίοδοπερίπου 540 παράνομα ή νόμιμα σταθμευμένα αυτοκίνητα που δεν αφήνουνχώρο ούτε για μηχανάκι, παρεμποδίζουν την κίνηση τουριστικών και δημόσιας χρήσης λεωφορείων, καιυποβαθμίζουν την εικόνα τουμνημείου. Αν προστεθεί η οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση του οδικούδικτύου, ένας ποιοτικός επισκέπτης μόνο απογοήτευση και νευρικό κλονισμό μπορεί να εισπράξει.Υπάρχει λύση?

Ηπολυσυζητημένηκυκλοφοριακή μελέτη με τίτλο «Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις της πόλης Ρόδου»δυστυχώς δεν παρέχει ολοκληρωμένη λύση στα προβλήματα της πόλης.Συγκεκριμένα:

1ον δεν γίνεται αναφορά για τη ρύθμιση της κυκλοφορίας γύρω από τη Μ.Π

2ον δεν προτείνει κυκλικούς κόμβους στον ιστό της πόλης

3ονεστιάζει σευπόγειους χώρους στάθμευσης σε Πλατείες Ρίμινι, Ελευθερίας, Αντιναυάρχου Ιωαννίδη καιΕνυδρείο, πουεκτός από ακριβές κατασκευές δεν δίνουν το επιθυμητό αποτέλεσμα όσον αφορά τηδιαχείριση καιχωρητικότητα.

4ονδεν εφαρμόζει σύγχρονες πρακτικές δέσμευσης, ελέγχου και πληρωμήςθέσεων στάθμευσηςΣε περιοχές εμπορικού ή τουριστικού ενδιαφέροντοςτο πρόβλημα στάθμευσηςλύνεταικυρίωςμεσύνθετες μεταλλικές κτιριακές κατασκευές.

Η επιλογήαυτή επικρατεί διότι η πτυχή της σχέσης κόστους /αποτελεσματικότητας είναι θεμελιώδους σημασίας. Ο σχεδιασμός μιαςχαλύβδινης κατασκευής έχειταακόλουθα πλεονεκτήματα:·μείωση του κόστουςκαι χρόνου κατασκευής·βελτιστοποιημένη χρήση του χώρου στάθμευσης·ασφαλή απόδοση της επένδυσης λόγωαυξημένου χώρου σε m2

Το μέσο κόστος κατασκευής για ένα πολυώροφο χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων ανέρχεται σε περίπου5.000 ευρώ ανά θέση στάθμευσης. Εάνχρησιμοποιηθούν πολύ οικονομικές μέθοδοιαυτό το κόστοςμπορεί ναμειωθεί στα 3.000€. Ωστόσο, οιτοπικές συνθήκες, η έκτασηπρόσθετων εγκαταστάσεων, ηεξέταση της άνεσης και της αισθητικής μπορούν να αυξήσουν αυτό το ποσό μέχρι 10.000 ευρώ ανά θέσηστάθμευσης.Οικονομικές αναλύσεις δείχνουν ότι τα χαλύβδινου σκελετού κτίριαείναι μακράν τα πιο οικονομικά.Λόγω του μειωμένου χρόνου κατασκευής, που προκύπτει από τον υψηλό βαθμό προκατασκευής και τηςεπακόλουθης απόδοσης των κεφαλαιουχικών επενδύσεων, η ανάλυση κερδοφορίας δείχνει σαφήπλεονεκτήματα για τις σύνθετες μεταλλικές κτιριακές κατασκευές.Επιπλέον, συνιστάται σε κάθε μεμονωμένη περίπτωση να εξετάζονται οι δυνατότητες πρόσθετωνυποδομών, όπως π.χ. βενζινάδικα, πλυντήρια αυτοκινήτων, περίπτερα κλπ.Τέτοιες εγκαταστάσεις μπορούν να αυξήσουν την ελκυστικότητα του έργου και να επηρεάσουν τησυνολική κερδοφορία καθώς αναπτύσσονται πρόσθετες ροές εσόδων.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ

Χώροι Στάθμευσης 2

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Read previous post:
ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΠΑΣ: «ΘΑ ΑΓΩΝΙΣΤΩ ΜΕ ΟΛΕΣ ΜΟΥ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΣΩ ΤΟΥΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΙΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΜΗΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ»

Ο Ιωάννης Παππάς, ο οποίος εξελέγη βουλευτής Δωδεκανήσου, προέβη στην ακόλουθη δήλωση σχετικά με τα αποτελέσματα των χθεσινών εκλογών: «Η

Close