Ελληνική εταιρεία ενώνει δυνάμεις με Mercedes – BMW

Σε μια σπάνια επιτυχία του ελληνικού επιχειρείν, η BEAT εντάσσεται στην πλατφόρμα παροχής υπηρεσιών αστικής κινητικότητας που δημιουργούν δύο κορυφαίες γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, οι Daimler και BMW, με στόχο να ανταγωνιστούν με αξιώσεις την Uber.

Το νέο κοινοπρακτικό σχήμα των άλλοτε μεγάλων αντιπάλων της αυτοκινητοβιομηχανίας παρουσιάσθηκε σήμερα σε συνέντευξη Τύπου στο Βερολίνο (στη φωτογραφία οι διευθύνοντες σύμβουλοι των δύο γερμανικών ομίλων).

Η BEAT, που ιδρύθηκε από το Νίκο Δρανδράκη και έχει εξαγορασθεί από την Daimler, θα είναι βασικός συντελεστής στο νέο εγχείρημα παροχής υπηρεσιών, όπου θα επενδυθούν συνολικά 1 δισ. ευρώ από τους δύο γερμανικούς ομίλους.

Σε δήλωσή του, ο Νίκος Δρανδάκης, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της BEAT αναφέρει:

«Ο κύριος μέτοχος της Beat, η Daimler AG, ενώνει τις δυνάμεις της με τo BMW Group για να δημιουργήσουν μια κοινοπραξία στον χώρο των μετακινήσεων. Σήμερα είναι μια σημαντική μέρα για εμάς. Η ΒΕΑΤ είναι πολύ περήφανη που γίνεται μέρος αυτής της νέας οικογένειας, δύο χρόνια ακριβώς μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς μας από τη Daimler.

Στην ΒΕΑΤ δεν θα υπάρξουν αλλαγές σε λειτουργικό επίπεδο ή στην εμπορική ονομασία. Αυτό που αλλάζει, είναι ότι με την από κοινού υποστήριξη των στρατηγικών επενδυτών μας BMW και Daimler, θα έχουμε πλέον μία ακόμα καλύτερη βάση για μελλοντική ανάπτυξη.

Στη Λατινική Αμερική, επίκεντρο της επέκτασής μας, αυτή η συγχώνευση θα μας επιτρέψει να συνεχίσουμε τη στρατηγική ανάπτυξης και να επενδύσουμε ακόμα περισσότερο σε ανθρώπινο δυναμικό, τεχνολογία και μάρκετινγκ.

Η ΒΕΑΤ έχει σήμερα περισσότερους από 500 εργαζόμενους, 250.000 συνεργαζόμενους οδηγούς και αναπτύσσεται ταχύτατα σε Περού, Χιλή και Κολομβία. Αυτό το μήνα λανσάραμε με επιτυχία την υπηρεσία μας στο Μεξικό και σκοπεύουμε να επεκταθούμε σε περισσότερες πόλεις μέσα στο 2019».

Σύμφωνα με την ανακοίνωση των Daimler και BMW, ο νέος πάροχος υπηρεσιών αστικής κινητικότητας που δημιουργούν έχει στόχο να αλλάξει το παιχνίδι σε παγκόσμιο επίπεδο. Ήδη οι δύο εταιρείες παρέχουν υπηρεσίες σε 60 εκατομμύρια καταναλωτές παγκοσμίως και με την ένωση των δυνάμεών τους θα δημιουργήσουν 1.000 νέες θέσεις εργασίας.

Κάτω από την ομπρέλα των κοινών υπηρεσιών θα ενταχθούν πέντε εταιρείες παροχής υπηρεσιών, που θα διευθύνονται από στελέχη των δύο ομίλων: REACH NOW, CHARGE NOW, FREE NOW, PARK NOW και SHARE NOW.

beat.jpg

ΠΗΓΗ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Read previous post:
Αλλάζει χέρια το Hilton

Την υπογραφή συμφωνίας για την αύξηση της συμμετοχής της και την απόκτηση του ελέγχου της εταιρείας Ιονική Ξενοδοχειακαί Επιχειρήσεις Α.Ε.,

Close